Velkommen til Edvins Trafikkskole

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til Edvins Trafikkskole, ditt valg for kvalitetsopplæring innen trafikksikkerhet. Vårt mål er å veilede deg på veien til å bli en trygg og dyktig fører.

Undervisning hos oss

Bilde av Edvin Bjørlo Vi fokuserer på å maksimere ditt læringsutbytte mens du er elev ved vår trafikkskole og tilpasser undervisningen individuelt for å møte dine spesifikke behov. Vi oppfordrer også til et samarbeid mellom trafikkskolen, deg som elev, og foreldre/foresatte. Dette inkluderer øvelseskjøring og mengdetrening hjemme. Du har også muligheten til å ha med de du øver sammen med på våre kjøre timer. Dette samarbeidet kan redusere antallet timer i skolebilen og øke effektiviteten av opplæringen.

Vi har høye krav til oss selv når det gjelder trafikkopplæring og førerutvikling. Vår prioritet er at du, etter fullført opplæring, skal være en trygg og dyktig fører. Har du spørsmål eller tilbakemeldinger angående våre tjenester? Vi ser frem til å høre fra deg.

Takk for at du velger Edvins Trafikkskole. Vi ser frem til å hjelpe deg med å nå dine trafikkmål!